Najnowsze Wpisy

Pierwsza nasza notka :*:) Komentarze (0)
15. grudnia 2005 08:59:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka wszystkim:* Jestem Natusia. Postanowilam zalozyc tego bloga z moim chlopakiem Przemkiem, bedzie on prowadzony przez mas i tylko nas. Bedzie tu wszystko o nas to co czujemy. to tak to byly pierwsze slowa:P:D Ale wczoraj bylo supcio ale mam nadzieje ze dzisaj bedzie jeszcze lepiej bo nei ide na basenik i pewnei dzies pojdziemy :) ale juz nei moge sie doczekac sobotki jesli mnie rodzice puszcza bo nigdy nie wiadomo co z nimi ;/ poprostu czsami nei wytrzymuje !! dobra bo sie do szkolki spiesze!:P buziaczki dal wszystkich :* Kocham Cie Skarbie :*:*:*:*:*:*

natusia_przemus : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

oceniaaamy-blogi | lilla | kasiag | laski-lolitki | martitka | Mailing